275

ہیلپنگ ہینڈز کیئر فاؤنڈیشن جموں و کشمیر کی جانب سے خمینی چوک بمنہ میں خون کے عطیہ کیمپ کا انعقاد۔

اربعین کے موقع پر نوجوانوں نے امام عالی مقام کے نام 202 خون کے پوئنٹ عطیہ کئے

سرینگر// ہیلپنگ ہینڈز کیئر فاؤنڈیشن جموں و کشمیر کی جانب سے خمینی چوک بمنہ میں خون کے عطیہ کیمپ کا انعقاد کرتے ہوئےکیمپ کا افتتاح انچارج شکایت اور مانیٹرنگ سیل بی جے پی کشمیر ڈاکٹر رفیع احمد نے این جی او ہیلپنگ ہینڈز کیئر فاؤنڈیشن جموں و کشمیر کے صدر ناصر حسین، این جی او علی اصغر بلڈ بینک کیئر فاؤنڈیشن جے اینڈ کے کے چیئرمین جاسم مظفر، میڈیکل سپرنٹنڈنٹ انسٹی ٹیوٹ آف ایشین میڈیکل سائنسز زکورہ ڈاکٹر بشارت سلیم اور ڈاکٹر جاوید اقبال خان (بلڈ بینک آفیسر اور ٹرانسفیوژن ماہر) لال دید ہسپتال سری نگر، ہسپتال کے ڈاکٹروں اور تکنیکی ماہرین کی ایک ٹیم کے ساتھ اور مذکورہ این جی او کے رضاکاروں کی موجودگی میں کیا۔ کیمپ میں پورے دن میں کل 202 خون کے پنٹ اکٹھے کیے گئے، جس کا اہتمام یہاں لال دید ہسپتال سرینگر کے تعاون سے کیا گیا تھا۔
عطیہ دہندگان اور رضاکاروں سے خطاب کرتے ہوئے ڈاکٹر رفیع انچارج شکایات اور مانیٹرنگ سیل بی جے پی کشمیر نے انہیں خون کے عطیہ کے عظیم مقصد میں آگے آنے پر مبارکباد دی۔ "ہر خون کا عطیہ کرنے والا زندگی بچانے والا ہوتا ہے اور یہ عطیہ دہندہ کے لیے خود کو اطمینان بخشتا ہے کیونکہ وہ ضرورت مند لوگوں کو زندگی بچانے والا جزو فراہم کرتا ہے۔ اس کے علاوہ، باقاعدہ عطیہ کرنے والے کی صحت بھی اچھی ہو جاتی ہے۔” انہوں نے بلڈ بینک بنانے کی اہمیت کے بارے میں بھی بات کی جو ضرورت کے وقت انتہائی اہمیت کے حامل اثاثے بنتے ہیں۔غیر سرکاری تنظیم ہیلپنگ ہینڈز کیئر فاؤنڈیشن جے اینڈ کے کے صدر اور اس تقریب کے منتظم ناصر حسین نے کہا کہ ہمیں دوسروں کی زندگی بچانے کے لیے خون کا عطیہ دینا چاہیے۔ خون کے عطیہ کے ذریعے ہم مختلف ضرورت مندوں کی مدد کر سکتے ہیں اور ان کی قیمتی جان بچا سکتے ہیں۔ خون جسم میں خود کو دوبارہ پیدا کیا جا سکتا ہے. ہم ہر ایک سے اپیل کرتے ہیں کہ وہ اس نیک مقصد کا حصہ بنیں کیونکہ خون کا عطیہ ایک قابل قدر مقصد ہے، کیونکہ یہ زندگیاں بچا سکتا ہے اور کمیونٹی میں فرق پیدا کر سکتا ہے۔”
ناصر حسین نے یہ بھی کہا کہ اب تک تقریباً 202 یونٹ خون جمع ہو چکا ہے اور تمام معزز مہمانوں، میڈیکل سپرٹینڈنٹ لال دید ہسپتال ڈاکٹر مظفر حسین شیروانی، ڈپٹی میڈیکل سپریٹنڈنٹ ڈاکٹر میمونہ اور ڈاکٹر جاوید اقبال خان (بلڈ بینک آفیسر اینڈ ٹرانسفیوژن سپیشلسٹ) ) لال دید ہسپتال کے ساتھ ہسپتال کے اپنے سرشار عملے کے ارکان کا شکریہ ادا کیا ، ایس ڈی پی او ویسٹ شاہ جہاں، ایس ایچ او تھانہ بمنہ تاثیر حمید خان، انجمن شرعی شیعہ دارالیوسف بڈگام این جی او کے رضاکار۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں